معرفی فیلم Ctrl+Alt+Complete

معرفی فیلم Ctrl+Alt+complete _ این فیلم کوتاه انگیزشی، در مورد استارتاپ و ظهور کسب و کارها است که از نگاه ۵ موسس و تیم‌های آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.
این مستند با نمایش دلواپسی ها و امید های نخبگان، دیدی امیدوارانه به ماهیت نوآوری و کسب و کار ارائه می دهد. راه اندازی یک ایده ی جدید هیجانی مشابه سوار شدن بر قطار هوایی دارد . تمامی علایم به شما علیه این تجربه هشدار می دهند ولی حس هیجانی که از مخاطره به شما دست می دهد ، همچنان شما را به پیش می راند.

گاه به ترک صف انتظار می اندیشید اما همچنان به سمت محل سوار شدن پیش می روید. برای آنکه از قطار به بیرون پرتاب نشوید باید تمام لحظات هوشیار باشید این دقیقاً حسی است که آفرینش کسب و کاری جدید به شما می دهد. این مستند شما را با این لحظات و تصمیماتی که بزرگان دنیای رقابت امروز گرفته اند آشنا می کند.

این فیلم کوتاه انگیزشی، در مورد استارتاپ و ظهور کسب و کارها است که از نگاه ۵ موسس و تیم‌های آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

در این فیلم شاهد اشتیاق، بردباری و جنونی هستیم که باعث شدند چشم استارتاپ‌ها رو به دنیا باز شود، به آن‌ها نفس بدهند و طریقه موفقیت‌شان را به تصویر می‌کشد.

فیلم Ctrl+Alt+Complete حقایق تلاش‌های مردم برای یک کسب و کار را به نمایش می‌گذارد. فیلم در مورد این است که به ثمر نشاندن یک ایده چقدر سخت است یا چه مسیرهای طولانی و موانع بزرگی سر راه محصولی است که در نهایت همه از آن استفاده کنند.


 

درباره فیلم

Ctrl Alt Compete 2011 ، یک فیلم مستند کامپیوتری می باشد ، که در سال 2011 توسط کمپانی TEN100 ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Brian Giberson بوده است ، که یکی از کارگردانان موفق در زمینه ساخت فیلم مستند می باشد . در این فیلم مستند شما شاهد حظور افراد بسیار بزرگی در زمینه عبم کامپیوتر می باشید ، که قصد دارند با کمک هم مشکلات دنیا را حل کنند.

در این فیلم مستند شما شاهد حظور افرادی چون Nolan Bushnell از شرکت آتاری ، Felicia Day از کمپانی The Guild ، Tony Hsieh از کمپانی Zappos ، Mike Maples Jr از طراحان وبسایت Twitter و کلیف بلزینسکی که یکی از بزرگترین طراحان شرکت Epic Games بوده است خواهید بود.

فیلم مستند Ctrl Alt Compete 2011 با تمرکز بر روی کامپیوتر و مشکلاتی که می تواند حل کند یکی از خاص ترین فیلم های مستند در این زمینه می باشد، در سال های اخیر علم کامپیوتر مشکلات زیادی برای بعضی افراد ، کمپانی ها و کشور ها بوجود آورده است ، اما تمرکز این فیلم مستند بر روی نکات مثبت و استفاده های بسیار زیادی می باشد ، که این علم در بر دارد.


خلاصه فیلم

Ctrl+Alt+Compete یکی از مستنداتی هست که به وسیله شرکت مایکروسافت ساخته شده است. در این مستند در نگاهی عمیق در شروع یک کسب و کار را از دید 5 موسس و بنیان گذار و تیم هایشان را به نمایش میگذارد و داستانی از عشق و شور و شهامت اخلاقی است که برای شروع زندگی به ارمغان می آورد. با دیدن این افراد از آنها پیروی کنید تا در زندگی واقعی به عنوان راه نمایی برای حل چالش ها و موانع زندگی خود استفاده کنید و از زندگی آنها به عنوان ناظران صنعت و پیشگامان فن آوری تجزیه و تحلیل کنید.

در این مستند گروهی محقق هستند که به شخصیت های موفق دسترسی پیدا میکنند و راز موفقیت آنها را در میابند.
جاش و جوآن، دو مدیر اجرائی تبادل در شرکت دمو که آن را به مرحله ای رساندند که یک افسانه به شمار می رود (که در آن با Palm , TiVo و LiveScribe راه اندازی شد.) این سوال وجود دارد که چه چیزی باعث شد این کار آفرینان برجسته چهره هایی مهم و تاثیر گذاری باشند تا زندگی مردم را اینطور تغییر دهند؟

این گروه به سان فرانسیسکو سفر می کند تا در آنجا با برترین توسعه دهندگان بازی های ویدئویی به نام Super Giant Games ملاقات کنند. این شرکت بزرگ یک تیم 6 نفره بوده که برای ساخت اولین بازی خود در یک اتاق نشیمن شروع کردند. با آمدن ایکس باک به بازار کنسول ها بازی های آنلاین هم شروع به رشد کرد بعد رفته رفته این شرکت پیشرفت کرد و یک استودیو بازی مستقل برای خود راه اندازی کرد.
این ها نمونه هایی از این مستند فوق العاده بود با دریافت این مستند از پی سی دی می توانید راه های موفقیت را با خود داشته باشید.


مشخصات فیلم

نام فیلم: Ctrl+Alt+Complete

کارگردان:بریان گیلبرسون

بازیگران: فلیشیا دی ، نولان بوشنل

سال نمایش:2011

دیدگاه شما