معرفی فیلم Office Space

معرفی فیلم Office Space _ اگر از خوانندگان وبلاگ ما باشید، قاعدتاً با فیلم های مدیریتی که در اختیارتان می گذاریم آشنا هستید ! قبلاً هم چند فیلم دیگر را به عنوان «معرفی فیلم های مدیریتی» در اختیار شما گذاشته بودیم ! این بار می خواهیم فیلم سینمایی Office Space محصول سال 1999 آمریکا که با نام های «محیط اداره» یا «دفتر کار» در فارسی شناخته می شود را معرفی و برای دانلود رایگان در اختیار شما بگذاریم.

فیلم های مدیریتی، فیلم هایی هستند که می توانند حاوی نکات و تجربیات مدیریتی برای صاحبان کسب و کارها و مدیران باشد، این هدفِ مدیریتی در کنارِ سایر ویژگیهای جذابِ فیلم می تواند برای شما علاوه بر تفریح و سرگرمی، جنبۀ مدیریتی و آموزشی نیز داشته باشد، توصیه می کنیم فیلم سینمایی Office Space را حتماً تماشا کنید، این فیلم در کنار ژانر کمدی که دارد، نکات مدیریتی ارزشمندی را نیز برای شما در پی خواهد داشت.

معرفی فیلم Office Space

فیلم سینمایی کمدی آمریکایی Office Space ، فرهنگ سازمانی یک شرکت نرم افزاری دهه 1990 را با تمرکز بر روابط کاری و سیاست های اداره، با زبانی طنزآلود به تصویر می کشد. این فیلم که با دیدن آن خنده بر لب های شما خواهد نشست، ذهن شما را با مفاهیمی همچون رهبری، تکنیک های تیم سازی و توسعه کسب و کار درگیر می کند.

از جمله موضوعاتی که در این فیلم پوشش داده شده می توان به فرهنگ سازمانی، مشاوره، توسعه کسب و کار، تعادل در زندگی کاری، حفظ پرسنل، تکنیک های تیم سازی و مدیریت فناوری اطلاعات اشاره کرد.

فیلم سینمایی Office Space (به فارسی فیلم سینمایی دفتر کار) به کارگردانی Mike Judge در سال 1999 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم Office Space در فضایی هجو گونه زندگی روزمره و کاری مردم آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی را به تصویر کشیده است. فضایی که می تواند از برخی جنبه ها شباهت هایی به زندگی روزمره و کاریِ امروزِ ما در ایران نیز داشته باشد و از این جهت فیلم دفتر کار را یک فیلم مدیریتی مناسب برای شما معرفی می کنیم.

خلاصه داستان فیلم دفتر کار Office Space

داستان فیلم حول دفتر کار شرکت Initech رخ می دهد؛ آقای پیتر گیبسون که یک برنامه نویس است، از وضعیت کاری خود راضی نیست و چندان انگیزه ای برای کار کردن ندارد. رفتار نامناسب مدیر شرکت با پیتر و چند نفر دیگر از کارکنان شرکت، باعث شده است که همگی از کار خود ناراضی باشند. آقای گیبسون به پیشنهاد نامزدش، نزد پزشکی می رود که او را با استفاده از هیپنوتیزم درمانی از این شرایط خارج کند. اما دکتر گیبسون پس از اولین جلسۀ هیپنوتیزم، از دنیا می رود و داستان اصلی از همین جا آغاز می شود!

آقای پیتر برخلاف گذشته، رفتارهای جدیدی از خود نشان می دهد و همین موضوع سرآغاز اتفاقاتی می شود که در فضای طنزآلود، سرشار از آموزه های مدیریتی و کارآفرینی خواهد بود.

بازیگران فیلم Office Space چه کسانی هستند؟

در فیلم دفتر کار، بازیگرانی چون Ron Livingston در نقش Peter Gibbons، جنیفر آنیستون در نقش Joanna، David Herman در نقش Michael Bolton، Ajay Naidu در نقش Samir Nagheenanajar، Diedrich Bader در نقش Lawrence، استیون روت در نقش Milton Waddams و Gary Cole در نقش Bill Lumbergh به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

در فیلم دفتر کار حدود 15 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان محیط اداره را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم دفتر کار باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Mike Judge به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری محیط اداره توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند!

از دیگر بازیگران فیلم دفتر کار می‌توان به Richard Riehle در نقش Tom Smykowski، Alexandra Wentworth در نقش Anne، Joe Bays در نقش Dom Portwood، جان کریستوفر مک گینلی در نقش Bob Slydell، Paul Willson در نقش Bob Porter، Kinna McInroe در نقش Nina، Todd Duffey در نقش Brian – Chotchkie’s Waiter و Greg Pitts در نقش Drew اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران محیط اداره براساس میزان سنی که از آنها در دایرهالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، 56 سال است که نشان می‌دهد بازیگران دفتر کار عمدتا از نظر سنی افرادی پیر و باتجربه هستند.

داستان فیلم دفتر کار

از محتوا و داستان فیلم محیط اداره چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه محیط اداره توسط Mike Judge نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان محیط اداره منتشر شده است، می‌خوانیم: «داستان کمدی کارمندان یک شرکت است که از کارشان متنفرند و تصمیم میگیرند که بر ضد رئیس حریصشان شورش کنند…»

فیلم درباره چند کارمند در یک شرکت آی تی هست که در اواخر دهه نود میلادی مشغول به زندگی و کار هستن، این کارمندان از انجام کارهای روتین و تکراری روزانه خسته هستن و به دنبال راهی برای تغییر شرایط می‌گردن. همچنین حوصله رئیس عصبانی، غرغرو و خشمگین خودشون رو ندارن که مدام به اونها دستور می‌ده، سرشون داد می‌زنه، گاهی بدون هیچ دلیلی اذیت‌شون می‌کنه و فقط انتظار شنیدن پاسخ مثبت از اونها رو داره. در قسمتی از این فیلم نشون داده که وقتی یک خانم در حال پاسخ دادن به مشتریان هست، مانند یک طوطی یا یک پرنده دیگر شده! و دقیقا مانند یک ربات یا کامپیوتر در حال انجام کاره. این صدا به شدت بر روی اعصاب شخصیت اصلی فیلم یعنی پیتر، با بازی ران لیوینگستون (Ron Livingston) راه می‌ره و در گوشش باقی مونده. این یکی از زیباترین صحنه‌های این فیلمه و ایده فوق العاده ناب و خلاقی توسط کارگردان بود. می‌تونین در ویدیوی زیر این قسمت جالب رو تماشا کنین.

سکانس ابتدایی فیلم از داخل ترافیک شروع می‌شه، ترافیکی که هر روز باید تحمل بشه تا به دفتر کار برسن، بعضی از کارمندان در ماشین شخصی‌‌شون نشستن، بعضی‌هاشون هم در ایستگاه منتظر اتوبوس هستن. در لحظاتی از سکانس ترافیک، یک پیر مرد داره با عصای خودش در پیاده رو، آرام آرام از ماشین‌های اینها سریعتر راه می‌ره! واقعا کارگردان بسیاری از سکانس‌ها رو با زیبایی بسیار بالایی خلق کرده که هرکدام ارزش چند بار دیدن رو حتی به تنهایی دارن.

یکی از کارمندان که در ایستگاه نشسته، که یکی از بامزه‌ترین و معنی دارترین کاراکترهای فیلمه، داره با خودش زمزمه می‌کنه که به من گفتن اگر اینبار دیر کنم، اخراج می‌شم. این شخص که در فیلم میلتون (Milton) نام داره و نقشش رو استیون روت (Stephen Root) بازی کرده، لکنت زبان داره و اینطور به نظر می‌رسه که منظور کارگردان این بوده که یا شخصیه که هوش بالایی نداره و کمی غیرطبیعیه، یا اینکه این شخص داره این پیام رو به ما می‌ده که انجام کارهایی که دوست نداریم، به مدت طولانی و مداوم، نهایتا می‌تونه چنین بلایی رو سر ما بیاره و از یک انسان آزاد که باید از زندگی لذت ببره و بدون ترس زندگی کنه، یک شخص ترسو و مانند ربات می‌سازه که هَر دَم از اخراج شدن می‌ترسه.

همین کاراکتر جالب و عجیب، هر وقت رئیس بهش دستور می‌ده یا شخصی باهاش برخورد نامناسبی داره، زمزمه می‌کنه که من اینجا رو به آتیش می‌کشم، آخرش هم همین کارو انجام می‌ده! در ویدیوهای زیر در قسمت‌های انتهایی به کلمه این ساختمان رو آتیش می‌زنم دقت کنین.

در یکی از قسمت‌های فیلم دفتر کار نشون می‌ده که پیتر برای رهایی از مشکلاتش به یک روانشناس مراجعه می‌کنه، روانشناس پیتر رو هیپنوتیزم می‌کنه، ولی در همون جلسه اول اونقدر به روانشناس فشار میاد (یا از قبل حال بدی داشت که اینطوری شد) که به زمین میوفته و می‌میره! همین اتفاق و کارهایی که روانشناس انجام می‌ده باعث می‌شه دوزاری پیتر بیوفته و زندگیش از همونجا آغاز به تغییر می‌کنه و پیتر بعد از این جلسه، رفتارهای کاملا جدیدی از خودش نشون می‌ده و حالش دگرگون می‌شه و به نظر می‌رسه که روانشناس کاری که باید انجام می‌داد رو انجام داد! (نشون دادن اون فشار و مردن روانشناس هم بر می‌گرده به ژانر فیلم یعنی کمدی محض)

سراسر فیلم Office Space پر از لحظات جالب، گاها بسیار خنده دار و دارای نکات آموزنده هست، البته نکات منفی و مغایر با فرهنگ ما هم در فیلم وجود داره.

نقش اصلی فیلم یعنی پیتر (ران لیوینگستون – Ron Livingston) تصمیم می‌گیره که به کمک چند تا از همکارانش یک برنامه طراحی کنه و بوسیله اون درصد کمی از پول‌های شرکت رو از حساب رئیس، و شرکت هر روز خارج کنه و به حساب خودشون واریز بشه، درصدی که انقدر کمه تا متوجه نشن، ولی یک اشتباه در برنامه ای که نوشته بودن باعث می‌شه که مقدار بسیار بیشتری از پول‌ها به حساب‌شون واریز بشه! مقداری که قطعا باعث می‌شه لو برن. دوستان، لطفا دقت کنین که این جزو نکات آموزشی فیلم نیست! ژانر فیلم کمدیه و با این ماجرا، فقط فیلم رو هیجان انگیز و جالب‌تر کرده و منظور کارگردان اعلام نارضایتی توسط کارمندان بوده که به این شیوه نشون داده شد.

نامزد پیتر یعنی جوانا که نقشش رو جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) بازی کرده هم با مشکلات مشابهی روبروست. جوانا در یک کافه کار می‌کنه، رئیسش آدم عجیبیه و از اون می‌خواد که یکسری نشان‌های عجیب و غریب رو به لباس‌های خودش آویزان کنه و هر روز اونها رو باید بیشتر بکنه! جوانا هم بلاخره یک روز کاسه صبرش لبریز می‌شه، با رئیسش دعوا می‌گیره و خودش از اونجا استعفا می‌ده و میاد بیرون.

در آخرین سکانس‌های فیلم، پیتر مشغول کارگری کردنه، و دوستش بهش می‌گه که الان احساست چطوریه؟ لبخند می‌زنه و این لبخند نشونه رضایتش هست. (یعنی الان که داره بیل می‌زنه و کارگری می‌کنه، احساس آزادی و شادی بیشتری می‌کنه تا زمانی که کارمند بود!) بعد فیلم با این جملات پیتر تمام می‌شه: این کار (کارگری کردن و بیل زدن) خیلی هم بد نیست، هم پول در میاری، هم ورزش می‌کنی، هم بیرون (در فضای آزاد و بدون دیسیپلین) کار می‌کنی!

درس‌هایی از فیلم محیط اداره یا دفتر کار

هر فیلم انگیزشی دارای یک سری درس است که کارآفرینان را برای قرار گرفتن در مسیر رشد و پیشرفت آماده می‌کند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد که با قدرت بیشتری در مسیر خود گام بردارند؛ زیرا یک سری تجربیات و آموزه‌ها را می‌دانند که می‌تواند در این مسیر به آن‌ها کمک کند. فضای اداری پر از درس‌های عالی برای کسانی که زندگی کارمندی دارند و می‌خواهند به حس کارآفرینی در درون خود توجه کنند و وارد فاز کارآفرینی شوند. این کار ممکن است آن‌ها را از دایره امنی که دارند خارج کند ولی بدانید که همیشه پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگ و چشمگیر در خارج از دایره امن قرار گرفته است.

بنابراین بهترین است سراغ درس‌هایی برویم که می‌توانیم از فیلم محیط اداره یا دفتر کار بگیریم. سعی کنید که این درس‌ها را همیشه مد نظر قرار دهید؛ زیرا شک نکنید که این درس‌ها حتماً جای به درد می‌خورد و مفید واقع می‌شود.

درس اول: روی کارهایی تمرکز کنید که واقعاً اهمیت دارند

یکی از نکات مهم و اساسی که باعث می‌شود در حوزه کارآفرینی موفق عمل کنیم و بتوانیم کسب و کار خودمان به یک بیزنس موفق و پردرآمد تبدیل کنیم این است که روی مسائلی تمرکز

کنیم که واقعاً برای خودمان و مشتری اهمیت دارد. به عنوان مثال گاهی اتفاق می‎‌افتد که یک روز کاری داریم در دفتر کار خود کار کنیم ولی یک روز تمام روی مسائل بی‌ارزش و بی‌اهمیت تمرکز می‌‎کنیم و زمان را بیهوده تلف می‌کنیم. حال اگر بتوانیم کارهای خودمان را اولویت‌بندی کنیم و هر کدام را بر اساس اولویتی که دارد انجام دهیم چه اتفاقی می‌افتد؟ قاعدتاً بهره‌وری ما چند برابر می‌شود و می‌توانیم با قدرت بسیار بیشنری برای رسیدن به هدف تلاش کنیم.

چگونه مهارت های ارتباطی خود را افزایش دهیم؟

فیلم فضای اداری یک فیلم انگیزشی است ولی چندین نکته عالی و آموزنده مدیریتی هم در خودش جای داده است که می‌تواند در مسیر موفقیت کمک زیادی به ما بکند.

درس دوم: دنبال این نباشید که همه چیز تحت کنترل شما باشد

مطمئن باشید که مدیری که بخواهد همه چیز را مدیریت کند و تحت اختیار خودش داشته باشد، به احتمال 99.9 درصد شکست می‌خورد؛ زیرا چنین کاری غیرممکن است. یک مدیر باید با تعیین مدیران دیگر و اعتماد به آن‌ها، کار را به آن‌ها واگذار کند و خودش بنشیند و عملکرد این مدیران را مورد ارزیابی، نقد و بررسی قرار دهد.

نکته‌ای که در این زمینه اهمیت دارد این است که تفویض اختیار واقعاً تأثیرگذار و منطقی است و می‌تواند اثرات خوبی برای کارآفرین و کسب و کار داشته باشد. با تفویض اختیار مدیر مجموعه می‌تواند به ایده‌های نو فکر کند و کسب و کار را بهبود ببخشد. اگر مدیر مجموعه بخواهد تمامی حرکت‌ها را هدایت و راهبری کند دیگری وقتی برای نوآوری نخواهد ماند.

درس سوم: یک چشم انداز شفاف برای تیم کاری خودتان در نظر بگیرید

یکی از نکات فوق‌العاده مهم و اساسی در فیلم فضای اداری یا محیط کار این است که باید یک چشم انداز روشن و شفاف برای اعضای تیم خودتان ترسیم کنید. اعضای تیم باید بدانند که شرکت و مجموعه‌ای که در آن کار و فعالیت می‌کنند قرار است به کجا برسد.

وقتی کارکنان این مسئله را بدانند مسلماً برای رسیدن شرکت و مجموعه به چشم انداز مورد نظر تلاش خواهند کرد. وجود یک چشم انداز شفاف باعث می‌شود که تیم یک جهت‌گیری درست داشته باشد. همیشه سعی کنید به کارکنان خود این نگرش را القا کنید که هر کاری که قصد دارند انجام دهند بررسی کنند و ببینند که آیا این کار می‌تواند برای مجموعه و سایر اعضای شرکت مفید باشد؟ آیا این کار نقشی در نزدیک شدن مجموعه به چشم انداز خودش ایفا خواهد کرد؟

در صورتی که پاسخ آن‌ها به این سوالات مثبت است که خوب معطل نکنند و کاری که مد نظرشان است انجام دهند و در غیر این صورت از انجام آن کار صرف نظر کنند.

درس چهارم: روی فرهنگ سازمانی خودتان کار کنید

یکی از نکات بسیار مهم و اساسی برای رشد و پیشرفت در کارآفرینی این است که از همان ابتدا روی فرهنگ سازمانی خودتان کار کنید. شما وظیفه دارید یک برند قوی و توانمند را ایجاد کنید و با تمام توان برای رشد وپیشرفت آن برند تلاش و کوشش کنید. در مسیر تلاش و کوشش شما به عنوان کارآفرین تنها نیستید و سایر افراد هم باید درست به اندازه شما تلاش کنند تا مجموعه به هدف و چشم انداز خودش در زمان معین دست پیدا کند.

برای این‌که مجموعه در یک مسیر درست فعالیت کند و از مدار رشد و پیشرفت خارج نشود، فرهنگ سازمانی یک نقش فوق‌العاده مهم و موثر را ایفا می‌کند. وقتی فرهنگ سازمانی موثر باشد مسلماً مجموعه خیلی راحت روی ریل پیشرفت قرار می‌گیرد و حتی یک لحظه هم حرکت خو.د را متوقف نمی‌کند و از سرعت خودش نمی‌کاهد.

بنابراین یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید برای رشد و پیشرفت کسب و کار خودتان انجام دهید این است که یک فرهنگ سازمانی ایجاد کنید و با تمام وجود این فرهنگ سازمانی را اجرا کنید و به هیچ عنوان از آن کوتاه نیایید.

درس پنجم: زمان به معنای حقیقی کلمه طلاست پس قدرش را بدانید

بعضی تصور می‌کنند که سلامتی مهم‌ترین گنج آدمی است. برخی بر این باور هستند که اگر سلامتی باشد و منابع مالی به اندازه کافی مهیا نباشد، سلامتی هم چندان لذتی ندارد ولی باید بدانیم که طلا مهم‌ترین دارایی هر انسان است. ما در یک شبانه روز 86400 ثانیه فرصت داریم و باید از تک تک این ثانیه‌ها با برنامه‌ریزی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

مراقب باشید که هر کدام از ثانیه‌های عمرمان که گذشت به هیچ شکل ممکن قادر به بازگرداندن آن نخواهیم بود. پیتر گیبسون، نقش اول فیلم فضای اداری توانست این موضوع را درک کند. او ابتدا هیچ ارزشی برای زمان قائل نبود ولی پس از مدتی به این نتیجه رسید که باید قدر زمان را بداند و از تمام لحظات به نفع خودش استفاده کند.

شما هم تلاش کنید که در زندگی برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از زمان را در اولویت قرار دهید. استفاده درست از زمان دقیقاً همان رمزی است که رشد و پیشرفت را برای شما رقم خواهد زد.

درس ششم: زمانی را به خودتان اختصاص دهید

همیشه توجه داشته باشید که ما فقط برای کار کردن و پول درآوردن به دنیا نیامده‌ایم. درست است که به کارتان علاقه داریم و دوست داریم زمان زیادی را به کارتان اختصاص دهید ولی این کار می‌تواند ضربات جبران‌ناپذیری به جسم و روان شما وارد کند.

کارآفرینان زیادی هستند که در حوزه کسب و کار موفق بوده‌اند ولی به دلیل اختصاص دادن زمان زیاد به کسب و کار زندگی شخصی و خانوادگی خود را از دست داده‌اند و کارشان به جدایی کشیده است. بنابراین تمامی کارآفرینان باید یک هنر مهم را یاد بگیرند و این هنر ایجاد تعادل بین زندگی و کسب و کار نام دارد. در صورتی که بتوانید این هنر ارزشمند و گران‌بها را یاد بگیرید هم در کسب و کار خودتان به موفقیت می‌رسید و هم از زندگی خانوادگی و شخصی خودتان لذت خواهید برد.

درس هفتم: ریسک کنید

آیا یک کارمند در یک سازمان هستید و دیگر نمی‌خواهید زیر دست یک رئیس باشید؟ آیا از کسب و کار فعلی خود ناراضی هستید و احساس می‌کنید که کارآفرینی می‌تواند شما را به اهدافتان برساند؟ اگر چنین تصوری دارید باید بتوانید ریسک کنید و مسئولیت همه چیز را هم با جان و دل بپذیرید. کارآفرینی آسان نیست و مشکلات و سختی‌های خودش را دارد ولی اگر علاقه و پشت‌کار داشته باشید شک نکنید که به موفقیت می‌رسید.

تنها چیزی که باید توجه داشته باشید این است که باید به کسب و کار خودتان علاقه داشته باشید و بتوانید تمامی هزینه‌های لازم برای موفقیت را بپذیرید. به عنوان مثال الآن یک کارمند هستید و سه میلیون تومان درآمد دارید. اگر حاضر شوید ریسک کنید و کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید ممکن است سال اول به این اندازه درآمد نداشته باشید و سال‌های نخست زندگی را با سختی پشت سر بگذارید ولی این احتمال وجود دارد که در عرض پنج سال درآمدتان به اندازه ده برابر یک کارمند برسد. بنابراین ریسک کردن یکی از ملزومات کارآفرینی است.

 

فیلم Office Space و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم دفتر کار نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم محیط اداره به طور متوسط فعالیت 6ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم محیط اداره یکی از 4 اثر شاخص David Herman و Paul Willson در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

همچنین براساس امتیاز مردم فیلم محیط اداره بدترین اثر جنیفر آنیستون و Joe Bays در حرفه بازیگری محسوب می‌شود. فیلم محیط اداره براساس امتیاز مردم به آثار یکی از 4 اثر شاخص Mike Judge در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.

3 تن از بازیگران محیط اداره، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در محیط اداره 3 فیلم اولی بوده‌اند: Kinna McInroe، Todd Duffey و Greg Pitts.
همچنین Mike Judge کارگردان دفتر کار  اولین همکاری خود با بازیگرانی چون Ron Livingston، جنیفر آنیستون، Ajay Naidu، Diedrich Bader، استیون روت، Gary Cole، Richard Riehle، Alexandra Wentworth، Joe Bays، جان کریستوفر مک گینلی و Paul Willson را در این اثر تجربه کرده است.

در میان بازیگران محیط اداره نیز 104 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 15 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 104 همکاری برای اولین‌مرتبه در محیط اداره رخ داده است. مانند: Ron Livingston و جنیفر آنیستون، David Herman و Ajay Naidu، Diedrich Bader و استیون روت، Gary Cole و Richard Riehle، Alexandra Wentworth و Joe Bays.

تریلر فیلم دفتر کار Office Space

بازیگران فیلم دفتر کار Office Space
جنیفر آنیستون (در نقش Joanna)

مایک جاج (در نقش مدیر شرکت)

ران لیوینگستون (در نقش پیتر گیبسون)

گری کول (در نقش Bill Lumbergh)

استفان روت (در نقش Milton Waddams)

دانلود فیلم سینمایی و مدیریتی Office Space

شما می توانید با استفاده از لینک زیر، فیلم Office Space را به صورت رایگان دانلود کنید. فایل به فرمت Rar می باشد و همراه با زیرنویس فارسی است. پس از دانلود فایل فشرده را Extract کنید و سپس فیلم دفتر کار (Office Space) را با زیرنویس فارسی و کیفیت 1080 تماشا کنید. (حجم فایل 1.6گیگابایت می باشد)

 

دانلود فیلم Office Space با لینک مستقیم

سخن پایانی

وبلاک دارای مجموعه‌‎ای از مقالات انگیزشی و آموزشی است که هر کدام می‌تواند نقش مهم و موثری در رشد و پیشرفت شما ایفا کند. در این مقاله تلاش کردیم خلاصه‌ای ‌از فیلم فضای اداری را مطرح کنیم و سپس به درس‌هایی بپردازیم که می‌توان از این فیلم انگیزشی گرفت.

آیا مقاله معرفی فیلم فضای اداری برای شما مفید بود؟ تاکنون احساس کرده‌اید که در وجودتان تمایلات کارآفرینی وجود دارد و می‌توانید این تمایلات را به یک کسب و کار عالی تبدیل کنید؟ تاکنون فیلم فضای اداری را تماشا کرده‌اید؟ در صورت مثبت بودن پاسخ چه درس‌هایی از این فیلم گرفته‌اید؟ لطفاً نظرات خودتان را با ما و سایر کاربران همیار آکادمی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه شما