کتاب مدل کسب و کار شما

کتاب مدل کسب و کار شما ، سعی دارد تا با استفاده از مفهوم مدل کسب‌ و‌ کار ، زندگی حرفه‌ای هر شخص را به صورت سازمان یافته‌ای در آورد. اگر افکار کارآفرینی دارید، اگر می‌خواهید یک کارمند موفق برای سازمانتان باشید و بصورت کلی اگر مایلید زندگی شغلی و حرفه‌ای لذت بخش‌تری داشته باشید، خواندن این کتاب که نوشتۀ جمعی از نویسندگان توانایی همچون تیم کلارک، با همکاری الکساندر استروالدر و ایو پیگنوراست را به شما توصیه می‌کنیم.‌

همچنین، کتاب  Business Model You با مشارکت ۲۳۸ تن از نابغه‌های زندگی و کار، گردآوری شده است.

اگر افکاری پیرامون تغییر (یا بهبود وضعیت) شغل در ذهنتان ایجاد شده است، انتخاب این کتاب گزینۀ مناسبی است.

بنابر یک بررسی، از هر ۶ بزرگسال در آمریکای شمالی ۵ نفر از آنان به تغییر شغل فکر می‌کنند، و به عقیده مشارکت کنندگان این پروژه (که در ۴۳ کشور حضور داشتند) به نظر می‌آید این موضوع در سراسر جهان صدق می‌کند.

به هر حال، بسیاری از ما، در فقدان تفکر سازمان یافته برای این موضوع پیچیده به سر می‌بریم. بگذارید صادق باشیم؛ نام دقیق‌ترش آشفتگی یا بی نظمی در موضوع تغییر شغل می‌باشد.

ما به یک روش ساده و قدرتمند نیازمندیم، که سبب هماهنگی میان محیط کاری مدرن و نیازهای شخصی ما نباشد.

معرفی کتاب مدل کسب و کار شما

کتاب مدل کسب و کار شما، روشی یک صفحه ای برای بازسازی (بهسازی) زندگی حرفه‌ای‌تان (Business model you : a one-page method for reinventing your career)؛ نوشتۀ افرادی چون تیم کلارک (Tim Clark)، الکساندر استروالدر (Alexander Osterwalder) و ایو پیگنیور (Yves Pigneur) ترجمه شده توسط متین ارشادی و آرین فلاح اسدی است.

شغل‌های رویایی بیش از آنکه پیدا شوند، خلق می‌شوند بنابراین با جست‌وجو‌های مرسوم به دست نمی‌آیند.

• شما چه جور آدمی هستید؟
• چه نقش‌هایی در زندگی بر عهده دارید؟
• بهای شما چقدر است؟
• آیا از شغل خود راضی هستید؟
• هدفتان از کار چیست؟
• حرفه شما چه نقشی در زندگی‌تان دارد؟

پرسش‌هایی مانند اینها ممکن است گاهگاهی به ذهنتان برسد و شما به دنبال یافتن پاسخ آنها باشید یا حتی بدون پیدا کردن پاسخی مشخص از کنارشان بگذرید و به روزمرگی ادامه دهید.
شما می‌توانید زندگی کاری‌تان را با استفاده از تابلوی طراحی مدل کسب‌ و کار شخصی دگرگون کنید. بوم مدل کسب‌ و کار شخصی ، ابزاری تصویری، نوآورانه و قدرتمند است که در ارزیابی خود و کارهایی که می‌توانید انجام دهید کمکتان می‌کند.

درباره کتاب مدل کسب و کار شما

این کتاب یکی از اعضای گروه سه کتاب مدل کسب و کار شماکتاب راه اندازی کسب و کار، و کتاب خلق مدل کسب و کار می باشد. مطالعه این مجموعه کتابها که با سبکی نو و کاملا متفاوت در طراحی و آموزش ارائه شده اند به شدت برای افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کاری هستند توصیه می شود.

با مطالعه این کتاب دید جدیدی نسبت به کسب و کارها و روش های راه اندازی و مدیریت مدل های مختلف مشاغل پیدا خواهید کرد. شاید برای تمامی افراد شغل و کار برای تمامی حرفه ها مفهومی یکسان داشته باشد ، ولی پس از مطالعه این کتابها خواهید دریافت که هر کسب و کاری خصوصیات خاص خود را دارد و روش راه اندازی ، مدیریت و حتی تبلیغ هر یک نیز متفاوت می باشد.

در این مجموعه کتاب ها ابتدا با مفاهیم کلی کارآفرینی ، بازار و تقسیم بندی آن ، انواع کسب و کار ، هزینه ها ، شبکه توزیع و …. آشنا می شوید و سپس با استفاده از مفاهیم تصویری و ساده سازی مفاهیم، یاد خواهید گرفت که چگونه کسب و کار خود را تصویر سازی کنید تا بتوانید یک تصویر و دورنمای کلی از کسب و کار خود ایجاد کنید و با استفاده از تصویر و گراف های ایجاد شده برنامه ریزی و تصمیمات دقیق تر در کسب و کار خود داشته باشید.

در هر مرحله از کسب و کار خود هستید و یا در هر موقعیت و مقامی که هستید، مطالعه این مجموعه کتابها را به شما توصیه می کنیم.

مطالب درج شده در بخش معرفی تنها نتیجه مطالعه کتابها توسط نویسنده متن معرفی و بازخورد دریافت شده از برخی از خوانندگان کتابها می باشد.

 

مشخصات کتاب

عنوان کتاب: مدل کسب و کار شما
زیر عنوان: بازآفرینی حرفه شما در یک صفحه
نویسنده ، مولف: تیم کلارک-الکساندر استروالدر-ایوپیگنیور
مترجم: حسام الدین ساروقی-فیروزه کرمانشاه-مینا نجفیان
نشر ، ناشر ، انتشارات: آریاناقلم
تعداد صفحه/قطع و نوع جلد: 252 ص / وزیری شومیز (جلد نرم)
نوبت چاپ و سال چاپ: ششم 1399
قیمت پشت جلد کتاب ( تومان ) : 74000
موضوع: موفقیت شغلی-موفقیت در کسب و کار
شابک: 9786006227658

دیدگاه شما