معرفی فیلم The Corporation

معرفی فیلم The Corporation (موسسه) _ این فیلم معنای واقعی یک شرکت مدرن را نشان می‌دهد و بنیان آن را بررسی می‌کند، فراتر از هر محدودیتی می‌رود و سوالات عمیقی را در ذهن ایجاد می‌کند، ارتباطات مربوطه را ایجاد می‌کند و همچنین اخلاقیات لازم برای فعالیت‌های تجاری امروزه را بررسی می‌کند. این فیلم در کل به کارآفرینان درس‌های زیادی می‌دهد.

The Corporation 2003 ، نام یک فیلم مستند تاریخی می باشد ، که در سال 2003 توسط کمپانی Big Picture Media Corporation ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Mark Achbar بوده است، که یکی از کارگردانان موفق در زمینه ساخت فیلم مستند می باشد. از اواخر قرن 18 بر اساس تغییر قوانین مدنی آمریکا، شرکت ها و کمپانی های آمریکایی وارد مرحله جدیدی شدند.

این فیلم مستند در رابطه با قوانین و نوع فعالیت های کمپانی های مختلف و متفاوتی می باشد ، که در ایالات متحده مشغول به فعالیت می باشند. در این فیلم مستند سازندگان به لایه های مختلف تجارت در این کمپانی ها و شرکت های مختلف می پردازند. یکی از نکات جالب این فیلم مستند استفاده سازندگان از مصاحبه ها و تصاویر بسیار قدیمی می باشد، که تاکنون در هیچ فیلم مستند دیگری از آن استفاده نشده است.فیلم مستند The Corporation 2003 یک فیلم مستند جذاب و دیدنی در رابطه با کمپانی های بزرگ در آمریکا می باشد.

دیدگاه شما