معرفی فیلم Outsourced

معرفی فیلم Outsourced _ فیلم Outsourced به خوبی در خصوص آمیختگی های فرهنگی صحبت کرده است و به سوالات گوناگون از قومیت‌های مختلف پاسخ داده است. با توجه به اینکه در مدیریت منابع انسانی، ما همیشه در مورد سیاست‌های فرصت شغلی برابر (EEO) حرف می‌زنیم و اینکه، چه نمونه‌ای از برون سپاری بهتر است!؟ ؛ در این فیلم آموزش هایی هست که به شما می آموزد چطور مجموعه‌ای از کارمندان با فرهنگ‌ها، پیشینه‌ها، قومیت‌ها، جنسیت‌ها و نژادهای مختلف می‌توانند به هم درس‌های ارزشمندی از کار تیمی بدند. چرا که، وحدت در گوناگونی و تنوع است.

خلاصه فیلم Outsourced

فیلم Outsourced در مورد یک فرد آمریکایی صحبت می کند که مجبور است کارهایش را به صورت تلفنی به افرادی در هند برون سپاری کند. او در هنگام انجام این کار، از هند شناخت بیشتری پیدا می‌کند. در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان Outsourced منتشر شده است، می‌خوانیم:

«After his entire department is outsourced, an American novelty products salesman (Hamilton) heads to India to train his replacement.»

در واقع، فیلم‌نامه Outsourced توسط George Wing و John Jeffcoat نوشته شده است. فیلم Outsourced از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم Outsourced عبارت است از: .

اطلاعات فیلم Outsourced

فیلم سینمایی Outsourced به‌کارگردانی John Jeffcoat در 14 سال پیش یعنی سال 1385 در گونه کمدی، درام و عاشقانه تولید شده است. Outsourced که اولین فیلم John Jeffcoat محسوب می‌شود. در فیلم Outsourced حدود 11 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران، می‌توان Outsourced را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌ لحاظ که کارگردانی فیلم Outsourced باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا John Jeffcoat به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری Outsourced توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟!

از دیگر بازیگران فیلم Outsourced هم، می‌توان به Sudha Shivpuri ، Raghu Mama  Parvati و Sitaram D. Kadam اشاره کرد. در مجموع بیش از 13 نفر در تولید فیلم Outsourced نقش داشته‌اند.


کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم Outsourced

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم Outsourced نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم Outsourced به طور متوسط فعالیت 2ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم Outsourced یکی از 4 اثر شاخص Asif Basra در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

همچنین براساس امتیاز مردم فیلم Outsourced بدترین اثر Josh Hamilton، Ayesha Dharker و Siddharth Jadhav در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
6 تن از بازیگران Outsourced، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در Outsourced 6 فیلم اولی بوده‌اند: Matt Smith، Rudolf Rodrigues، Jai Neeraj Raj Purohit، Raghu Mama، Parvati و Sitaram D. Kadam.

همچنین John Jeffcoat کارگردان Outsourced اولین همکاری خود با بازیگرانی چون Josh Hamilton، Ayesha Dharker، Asif Basra، Siddharth Jadhav و Sudha Shivpuri را در این اثر تجربه کرده است.

در میان بازیگران Outsourced نیز 55 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 11 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 55 همکاری برای اولین‌مرتبه در Outsourced رخ داده است. مانند: Josh Hamilton و Ayesha Dharker، Asif Basra و Matt Smith، Rudolf Rodrigues و Jai Neeraj Raj Purohit، Siddharth Jadhav و Sudha Shivpuri، Raghu Mama و Parvati. ضمن اینکه، از میان عوامل و بازیگران فیلم Outsourced، 1 نفر به دیار باقی سفر کرده است و دیگر در میان ما نیست: شادروان Sudha Shivpuri.

منبع: منظوم

 

دیدگاه‌ها

8 خرداد 1400 - 09:27
کتاب چم و خم استخدام – گروه مشاور مدیریت علی آزاد

[…] حاضر، حکایت شرکت هایی است که با استخدام افراد “میان‌مایه”، و “مغزهای کوچک زنگ‌زده” شکست […]

دیدگاه شما