معرفی فیلم Other People’s Money

معرفی فیلم Other People’s Money _ (پولِ دیگران) یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر کمدی_درام، محصول سال ۱۹۹۱ میلادی با کارگردانی Norman Jewison، و با بازی دنی دویتو، گریگوری پک و پنلوپه آن میلر همراه می‌باشد. این فیلم بر اساس نمایشنامه با همین نام توسط جری استرنر ساخته شده‌است.

مشخصات فیلم:

کارگردان: نورمن جویسون
تهیه‌کننده: نورمن جویسون، ریک‌کندی
فیلمنامه‌نویس: آلوین سارجنت
موسیقی: دیوید نیومن
فیلم‌بردار: هسکل وکسلر
تدوین‌گر: لو لومباردو
توزیع‌کننده: برادران وارنر
محصول کشور: ایالات متحده آمریکا
مدت زمان: 103 دقیقه
زبان: انگلیسی
تاریخ‌های انتشار: 18 اکتبر ۱۹۹۱ (آمریکا)
15 نوامبر ۱۹۹۱ (انگلستان)

نقد و بررسی فیلم:

این فیلم مبارزاتی را به تصویر می‌کشد که غول‌های شرکتی بر شرکت‌های کوچک‌تر تحمیل می‌کنند. چرا که کنترل یک شرکت، مثل یک گاو نرعصبانی است که قطعا شما نمی‌خواهید سر راه او قرار بگیرید. فیلم پولِ دیگران (OTHER PEOPLE’S MONEY) به ما می آموزد که چطور در رقابت‌های شغلی‌مان دوام بیاوریم.

جویسن را پیگیرترین نمایشگر زندگی طبقه ی متوسط امریکایی در هالیوود می خوانند، ملودرام سازی که مضامین و ایده های مجموعه های تلویزیونی را در ابعادی گسترده تر و با ستاره هایی متقاعدکننده تر تکرار می کند. د ویتو مثل همیشه، جذاب و فراموش نشدنی است، به خصوص آن جا که با صداقت تمام از حرص و طمع دفاع می کند.

یک مهاجم شرکتی تصرف خصمانه یک شرکت “مادر و پاپ” را تهدید می کند. پدرسالار این شرکت برای امتحان و محافظت از شرکت، به کمک دختر همسرش که یک وکیل است، درخواست کمک می کند. مهاجم به او علاقه مند است، و از آنجا که سعی می کند قلب او را جلب کند، از قدرت رانش قانونی برخوردار است.

خلاصه داستان فیلم:

«لارنس گارفیلد» (Danny DeVito) یکی از ناتوهای فرصت طلب وال استریت که به «لری بُز خَر» معروف است، تصمیم به خرید سهام یک کارخانه ی قدیمی تولیدکننده ی سیم وکابل در مناطق دور افتاده ی رد آیلند می گیرد، اما خیلی زود به وکیل کارخانه، «کیت سالی ون» (Penelope Ann Miller)، دل می بازد…

 

دانلود فیلم  1991 Other People’s Money

 

دیدگاه شما