معرفی فیلم Clerks

معرفی فیلم Clerks _ فروشنده‌ها (Clerks) یک فیلم مستقل ۹۲ دقیقه‌ای در ژانر کمدی به کارگردانی کوین اسمیت با بازی برایان اوهالوران محصول ایالات متحده آمریکا است و داستان دو پسر نه چندان قابل تحمل را روایت می‌کند که در یک فروشگاه در کنار هم کار می‌کنند.

فیلم Clerks سعی دارد این درس را به شما بدهد که افرادی که در پشت میز ادارات به شما خدمت می‌کنند، تنها کار تعریف شده خودشان را انجام می‌دهند و مراودات آن‌ها با شما به این معنی نیست که آن‌ها شما را دوست دارند.

خلاصه داستان فیلم

دانته هیکس روز خوبی ندارد. او به عنوان منشی در یک فروشگاه کوچک راحتی کار می کند و به او گفته می شود که در روز مرخصی کار خود را آغاز کند. دانته فکر می کند زندگی مجموعه ای از پایان های پایین است و این روز اثبات کننده تفاوت نیست. او در روزنامه می خواند که دوست دختر سابقش کیتلین در حال ازدواج است. دوست دختر فعلی او نشان می دهد که تجربه کمی بیشتر در رابطه با رابطه جنسی دارد که تا به حال تصور می کرد. نگرانی های اصلی او بازی هاکی است که او بعد از ظهر و بیداری برای یک دوست که درگذشت است. رندال گراوز رفیق او به عنوان منشی در فروشگاه ویدیویی بعدی فعالیت می کند و او تقریباً به همان اندازه که دانته از او متنفر است، از کار خود متنفر است.

وقتی «دانته هیکس» (اوهالوران) مجبور می شود در روز استراحتش، شیفت فروشندگی را در «کوییک استاپ» به عهده بگیرد، سعی می کند – اگرچه با اکراه – وظیفه ی فروشندگی کم اجر خود را با قابلیت هر چه تمام تر انجام دهد. در همین حال «رندال» (آندرسن)، دوست صمیمی اش در مغازه ی نوار ویدئو فروشی کناری مشغول به کار است. نگرش تحقیرآلود «رندال» به کار درست در نقطه ی مقابل تلاش «دانته» است و …

Clerks

Dante Hicks is not having a good day. He clerks in a small convenience store and is told to come into work on his day off. Dante thinks life is a series of down endings and this day proves to be no different. He reads in the newspaper that his ex-girlfriend Caitlin is getting married. His present girlfriend reveals to have somewhat more experience with sex that he thought. His principal concerns are the hockey game he has that afternoon and the wake for a friend who died. His buddy Randal Graves works as a clerk in the video store next door and he hates his job as much as Dante hates his.

 

دیدگاه شما