معرفی فیلم دختر کارمند

معرفی فیلم دختر کارمند _ صداقت، درستی و اصالت می‌تواند اعتبار زیادی برای شما به وجود آورد و به نوعی به یک سرمایه ارزشمند برای شما تبدیل شود. اعتبار شما می‌تواند تنها اخلاق حرفه‌ای شما باشد.
این چیزی است که این فیلم به خوبی آن را نمایش می‌دهد. مهم نیست که شما چه نقشی در سازمان خود بازی می‌کنید، همه ما می‌توانیم در مورد خودمان و کاری که در زندگی می‌توانید انجام دهیم، چیزهای زیادی یاد بگریم.

معرفی و بررسی فیلم دختر کارمند محصول:

فیلم سینمایی دختر کارمند  Working Girl به‌کارگردانی Mike Nichols در 31 سال پیش یعنی سال 1988 در گونه کمدی، درام و عاشقانه تولید شده است. در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان دختر کارمند محصول منتشر شده است، می‌خوانیم: «ایده ی «تس مک گیل» (گریفیث) را رئیس او، «کاترین پارکر» (ویور) به نام خود ارائه می دهد. حالا «تس» از موقعیتی که برایش فراهم می شود، استفاده می کند تا وانمود کند که کار «کاترین» را به عهده دارد.»

 

بازیگران فیلم دختر کارمند محصول

در فیلم دختر کارمند بازیگرانی چون ملانی گریفیث، هریسون فورد، سیگورنی ویور، الک بالدوین، جون کیوسک، Philip Bosco و Nora Dunn به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم دختر کارمند حدود 15 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان دختر کارمند محصول را یک اثر پربازیگر عنوان کرد.

از این‌لحاظ کارگردانی فیلم دختر کارمند محصول باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Mike Nichols به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری دختر کارمند محصول توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم دختر کارمند محصول می‌توان به اولیور پلات، James Lally، کوین اسپیسی، Robert Easton، اولیمپیا دوکاکیس، Amy Aquino، Jeffrey Nordling و Elizabeth Whitcraft اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران دختر کارمند محصول براساس میزان سنی که از آنها در دایرهالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، 68 سال است که نشان می‌دهد بازیگران دختر کارمند محصول عمدتا از نظر سنی افرادی پیر و باتجربه هستند.

داستان فیلم دختر کارمند محصول

فیلم دختر کارمند Working Girl محصول از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم دختر کارمند محصول عبارت است از: فیلم Regarding Henry، فیلم Presumed Innocent، فیلم شاهد، فیلم دیوانه وار و فیلم Gorillas in the Mist. فیلم‌نامه دختر کارمند محصول توسط Kevin Wade نوشته شده است.

فیلم دختر کارمند محصول و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم دختر کارمند محصول نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم دختر کارمند محصول به طور متوسط فعالیت 5ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم دختر کارمند محصول یکی از 4 اثر شاخص هریسون فورد، اولیور پلات، James Lally، Amy Aquino و Jeffrey Nordling در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

همچنین براساس امتیاز مردم فیلم دختر کارمند محصول بدترین اثر Elizabeth Whitcraft در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
5 تن از بازیگران دختر کارمند محصول، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در دختر کارمند محصول 5 فیلم اولی بوده‌اند: Nora Dunn، اولیور پلات، James Lally، Amy Aquino و Jeffrey Nordling.

همچنین Mike Nichols کارگردان دختر کارمند محصول اولین همکاری خود با بازیگرانی چون ملانی گریفیث، سیگورنی ویور، الک بالدوین، جون کیوسک، Philip Bosco، کوین اسپیسی، Robert Easton، اولیمپیا دوکاکیس و Elizabeth Whitcraft را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران دختر کارمند محصول نیز 104 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 15 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 104 همکاری برای اولین‌مرتبه در دختر کارمند محصول رخ داده است. مانند: ملانی گریفیث و هریسون فورد، سیگورنی ویور و الک بالدوین، جون کیوسک و Philip Bosco، Nora Dunn و اولیور پلات، James Lally و کوین اسپیسی.

از میان عوامل و بازیگران فیلم دختر کارمند محصول، 2 نفر به دیار باقی سفر کرده‌اند و دیگر در میان ما نیستند: شادروان Mike Nichols و Robert Easton.

دیدگاه شما