معرفی کتاب راهنمای مشاوره مدیریت

معرفی کتاب راهنمای مشاوره مدیریت : تشریح فازهای مختلف مشاوره مدیریت مشارکتی همراه با معرفی ابزارهای کاربردی مشاوره مدیریت.

موضوع:

مشاوره در کسب و کار
مدیریت – مشارکت
مدیریت – برنامه‌ریزی

کتاب «راهنمای مشاورۀ مدیریت» می‌تواند با افزایش دانش مشاوران، به بهبود نگاه کارفرمایان به مشاورۀ مدیریت نیز کمک کند. مهم‌ترین هدف از تهیۀ این کتاب تلاش در راستای کاهش خلأ دانشی این حوزه است. با این منظور، در تدوین این کتاب، علاوه بر مطالعه و بررسی کتاب‌ها و منابع خارجی مشاورۀ مدیریت، هم در مرحلۀ طراحی و هم در مرحلۀ نگارش، سعی شده است توجهی جدی به مسائل و تجارب مشاورۀ مدیریت در ایران شود.

معرفی کتاب راهنمای مشاوره مدیریت

این کتاب در چهار بخش به معرفی رویکرد مشارکتی در مشاورۀ مدیریت می‌پردازد. در بخش اول مبانی مشاورۀ مدیریت و در بخش دوم اصول و مدیریت عملکرد، تغییر و یادگیری بیان می‌شود. در بخش سوم فرایند مشاورۀ مدیریت با رویکرد همکاری و توسعۀ سازمان معرفی می‌شود. بخش چهارم به معرفی چند ابزار برای مدیریت گروه، گردآوری اطلاعات و تحلیل و تغییر سیستم می‌پردازد و ابزارهای کاربردی از قبیل ارزیابی برنامۀ راهبردی، سنجش و بهبود عملکرد و… را معرفی می‏کند. این ابزارها و روش‌ها از بین تعداد زیادی ابزار و با توجه به درک مؤلفان کتاب از نیازهای دانشی مخاطبان انتخاب شده است.

پدیدآورندگان:

نویسنده:مرضیه شاوردی
نویسنده:محمدرضا محمدعلی‌خلج
نویسنده:مهدی باقرزاده‌نیری
نویسنده:مزدک جباری
ناشر:آینده‌پژوه
۴۱۶ صفحه – وزیری (شومیز) – چاپ ۱ – ۱۰۰۰ نسخه
تاریخ نشر:۹۴/۰۵/۰۵
قیمت پشت جلد :۲۵۰۰۰۰ ریال
کد دیویی:۶۵۸.۳۱۲۴
زبان کتاب:فارسی
محل نشر:تهران – تهران

دیدگاه شما